Jak nakupovat

 

JAK NAKUPOVAT

Ve virtuálním košíku, kam jste si vložili Vámi vybrané zboží, vyplníte své osobní údaje a  navolíte si způsob dopravy a platby. Kliknutím na tlačítko "dokončit objednávku" objednávku odešlete.

Pokud jste vyplnili správné údaje při registraci, přijde Vám do e-mailové schránky potvrzení o objednávce s výpisem Vámi objednaného zboží a pokynu k platbě s číslem účtu (pokud jste zvolili platbu převodem z účtu). Platba online proběhne přímo po objednávce na e-shopu. Platbu dobírkou (možnost pouze při výběru Balíkovny) hradíte při převzetí zboží. 

Jakmile platba za zboží dorazí na účet prodávajícího, dorazí Vám následně faktura k objednávce a potvrzení o odeslání zboží (pokud jste si vybrali dodání Balíkovnou či Zásilkovnou) nebo se přes e-mail dohodne osobní vyzvednutí zboží. Pro osobní vyzvednutí zboží je vždy nutná předešlá e-mailová, případně telefonická domluva.

Stornovat objednávku je možné dle podmínek uvedených v obchodních podmínkách. Platbu za zboží je nutné uhradit nejpozději do 7 dní po vytvoření objednávky, jinak se objednávka stornuje ze strany prodávajícího. 

Žádáme Vás, zkontrolujte si prosím údaje zadané do systému (především doručovací adresu, e-mail a telefon).

DOPRAVA A PLATBY

Zboží je dodáváno Balíkovnou, Zásilkovnou či přes Úsporný balík. 

K ceně zboží je připočítána cena za dopravu a balné. Konečná cena za poštovné je při výběru v objednávce a je uvedena také na faktuře.  

Do ceny za dopravu je započítáván i obalový materiál a krabice/obaly. 

Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby: 

a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14 dnů bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1017562944/5500 , vedený u provozovatele Dominik Zimola (dále jen „účet prodávajícího“);

b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/online-platba-kartou/

c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží. Dobírkou jde pouze u Balíkovny a pobočku si vybere z nabídky kupující. 

Po domluvě je možnost osobního předání v Kladně či na Praze 6. Vždy musí být zboží však uhrazeno předem.

 

RADY K BEZPEČNÉMU A DLOUHOTRVAJÍCÍMU UŽÍVÁNÍ VÝROBKŮ

Při zapalování svíček je nutné dodržovat zásady práce s otevřeným ohněm. Nikdy svíčky nenecháváme hořet bez dozoru či v blízkosti malých dětí, zvířat apod. Svíčky nedáváme na hořlavý či snadno vznětlivý povrch a podkládáme vždy nehořlavým povrchem. Pro zachování krásného vzhledu svíčky i z důvodu bezpečnosti, hořící svíčku nepřenášíme, ani se zapálenou svíčkou jinak  nemanipulujeme. 

Důležité upozornění: Svíčky s květinami a kořením jsou určeny především k dekoraci. Zapálení svíčky s květinami či kořením je na vlastní zodpovědnost a nevztahuje se na toto zboží reklamace v případě rychlého shoření svíčky či velkého plamene zapříčiněného chytáním květiny/koření či prasknutí sklenice. Vyžadována je opatrnost a dozor nad hořící svíčkou. Vždy hořící svíčku nechávat na nehořlavém povrchu.  

Nepravidelná zajímavá struktura není chyba výrobku, naopak dokládá kvalitní ruční zpracování.

U obrazů dbejte na to, aby nebyly v příliš prašném či vlhkém prostředí, nebyly vystavovány povětrnostním podmínkám ani nemusely odolávat různým jiným typům špatných podmínek vedoucím k jejich případnému znehodnocení či popraskání barvy.

 U nádobí doporučuji mýt v ruce, plecháčky a spodní díl termoláhve je možné dávat do myčky na jemný program, nikoli pravidelně. Mohlo by vézt k znehodnocení výrobku. Keramické výrobky vždy mýt v ruce.

Polštářky a tašky lze prát na jemný program v pračce (do 30°C). Nedoporučuji často a tašky perte vždy naruby. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 dní a to pouze pokud je zboží v původním obalu a nepoškozené, nepoužité, musí obsahovat veškeré původní příslušenství.

Zboží je nutné zaslat Balíkovnou/Zásilkovnou po předchozí e-mailové domluvě ohledně pobočky. Zboží poslané na dobírku nebude přijato. 
Částka bude zaslána na bankovní účet kupujícího nejpozději do 14 dní od převzetí nepoškozeného zboží. 
Náklady na poštovné hradí kupující. 

Vracíte-li zboží v zákonné lhůtě 14 dnů, prosíme, oznámit tuto skutečnost na e-mailovou adresu: bytovedekorace@artanddecobytsd.cz společně se základními údaji:

- jaké zboží vracíte

- případně důvod

- termín nákupu

- číslo účtu pro vrácení peněz

- kopie dokladu o koupi

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat, jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (na místě sepsat reklamační protokol), tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky: 

Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu na e-mailovou adresu: bytovedekorace@artanddecobytsd.cz, společně se základními údaji:

- jaké zboží reklamujete

- důvod reklamace

- termín nákupu

- číslo účtu pro případ vrácení peněz

- kopie dokladu o koupi

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním, nepoškozeném obalu, včetně dokladu o jeho zakoupení. V případě zjištění výrobní vady bude zboží opraveno, vyměněno za vybrané zboží ve stejné ceně či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.

Reklamace:

Dominik Zimola,

Vašíčkova 3435,

272 04, Kladno 

Česká republika

Prohlašujeme, že nebudeme svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně.



 
 

PRECIZNÍ BALENÍ KAŽDÉHO PRODUKTU

Každý produkt je velmi pečlivě balen, aby se předešlo jakýmkoli případným poškozením. K balení používám několik vrstev obalových materiálů, jako je například bublinková fólie, lepenka, karton či kartonová střiž. 

Při osobním převzetí se výrobky předávají v dárkových papírových taštičkách (za poplatek) či v bublinkových fóliích, dle konkrétního produktu. 

Při zasílání je kvůli předcházení poškození, produkt balen do bublinkové fólie a dalších materiálu, zabraňující jejich poškození, viz popis výše.